Objednejte si školení „LinkedIn pro podnikání i osobní značku“

Přijedu přímo do vaší firmy.

LinkedIn je pro mnoho oborů podnikání tou nejvhodnější sítí. Navazujte nové obchodní kontakty, které Vám otevřou nové obchodní příležitosti.

Zařaďte LinkedIn do svého marketingu a dostaňte z něj maximum pro své podnikání.

Objednejte si školení „LinkedIn pro podnikání i osobní značku“

Přijedu přímo do vaší firmy.

LinkedIn je pro mnoho oborů podnikání tou nejvhodnější sítí. Navazujte nové obchodní kontakty, které Vám otevřou nové obchodní příležitosti.

Zařaďte LinkedIn do svého marketingu a dostaňte z něj maximum pro své podnikání.

Co vám školení přinese

Neomílám teoretické řeči. Půjdeme po konkrétních a praktických dovednostech. Vytáhneme plachty a vyplujeme mezi dav. Inspiruji vás, jak přilákat velké ryby a svézt se na vlnách LinkedIn.

  • Kdo LinkedIn používá a proč a jak může LinkedIn sloužit právě Vám
  • Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět
  • Firemní profil, kdy má smysl ho mít a jak pracovat s firemními stránkami
  • Jak publikovat obsah a jaký obsah publikovat
  • Kontakty a vztahy – budování a propojování sítě
  • Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi
  • Jak spravovat kontakty
  • Komunikace s jinými uživateli a zasílání zpráv
  • Síla personifikovaných zpráv při propojování se
  • Jak fungují skupiny
  • Jaký je rozdíl mezi neplacenými a placenými účty a propagací
  • Co jsou uzavřené skupiny a jak s nimi pracovat
  • Rozšíření do LinkedIn
  • Mobilní aplikace LinkedIn

Na konkrétních případech si ukážeme jak správně využít možnosti LinkedIn, propojit se a rozvíjet obchodní vztahy.

Jaké pojmy rozklíčujeme?

osobní profil, firemní profil, URL profilu, LinkedIn účty - basic, premium, sales navigator, úroveň profilu, hlavní stránka, vyhledávání, jazykové verze, sdílení obsahu, úrovně
kontaktů, propojování se s kontakty, skupiny, reklama na LinkedIn

Co se stane po školení?

  • Přestanete se na LinkedIn dívat jako na síť určenou pouze pro hrstku profesionálů působících v personalistice.
  • Začnete komunikovat s potenciálními obchodními partnery na správném místě.
  • Získáte rychlou odezvu, aniž byste museli obvolávat studené kontakty a čelit nepříjemným odmítnutím.
  • Vytvoříte se vlastní osobní profil ve vysoké kvalitě, který podpoří Vaši sebeprezentaci a přiláká zájem jiných lidí.
  • Ušetříte čas i peníze za nevhodně zvolenou placenou reklamu.
  • Vybudujete síť kontaktů, obnovíte staré vztahy, navážete nové – to vše vám přinese budoucí obchodní příležitosti.

Máte otázky? Čtěte odpovědi:

Jaké materiály a podklady si ze školení odnesu?

Na školení získáte kompletní prezentaci v digitální podobě. Tu jsem pro vás nachystala v podobě skrip, či e -knihy, která obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek.

Kolik mě to bude stát a jak se platí?

8 800 Kč bez DPH . Platíte předem 50 % zálohu a 50% doplatek po skončení školení. Připočítávám náklady na cestu / dopravu k vám do firmy (autem, vlakem, busem)

Jak dlouho školení trvá?

Školím přímo u vás ve firmě. Časově workshop vychází na cca 4 hodiny, po 45 minutových blocích jako ve škole, s 15 minutovými přestávkami. Pauzou od 11.45 do 12.45 na oběd. Od 9. h /10. h dopoledne, do cca 14. h /15.h odpoledne.

Který den školení probíhá?

Do firem jezdím školit ve čtvrtek. Pokud vám tento den v týdnu nevyhovuje, společně najdeme jiný termín.

Je školení pro mě/mou firmu?

Školení je přínosem všem, kteří podnikají, mají větší či menší firmu nebo začínají podnikat. Živnostníkovi školení ukáže, jak za poměrně krátkou dobu a nízkou finanční investici může upozornit a prodávat své služby nebo produkty.

Majitelům či majitelkám firem, podnikatelům nebo marketingovým pracovníkům otevře dveře k lidem, ke kterým byste se jinak velmi těžko dostávali.
A to vše z pohodlí vaší kanceláře. A aniž byste museli zaplatit fakturu za PPC reklamy.

Pokud jste doteď byli zvyklí pouze vytvářet, spouštět a platit reklamy ve vyhledávačích (Seznam, Google, Facebook), pak vám školení otevře další možnosti.
Školení vám pravděpodobně změní myšlení při práci se sociálními médii. Toto školení je i pro úplné začátečníky, kteří chtějí LinkedIn používat pro propagaci sebe, své firmy.

Jednoduše řečeno, školení je ideální pro marketingového pracovníka, majitele firmy či živnostníka.

Potřebuji/vaši zaměstnanci nějaké znalosti o LinkedIn?

Je dobré mít základní povědomí o tom, že LinkedIn existuje ale není to podmínkou. Pokud LinkedIn znáte, ale nepoužíváte jej, školení vám ukáže, proč ho začít používat.

Objednejte si školení