Objednejte si školení „Facebook jako ideální prodejní nástroj“

Přijedu přímo do vaší firmy.

Facebook ukrývá obrovský prodejní potenciál a pomalu nahrazuje internetové stránky. Pracujte s uzavřenými skupinami.

Využijte Facebook naplno.

Co vám školení přinese

Neomílám poučky z marketingových knih. Prozradím vám, co jsem zjistila pozorováním facebookové reality. Vytáhneme plachy a vyplujeme mezi dav. Nahodíme návnadu a zjistíme, po čem ryby šílí. Inspiruji vás, jak přilákat velké ryby a svézt se na jejich slávě.

  • Jakou má marketing na Facebooku budoucnost
  • Jak využít potenciál Facebooku pro podnikání jiným způsobem než formou placených reklam
  • Proč lidé přestávají věřit informacím z internetu/firemních webů/heuréky/zboží
  • Jak lidé vnímají informace z internetu – firemní weby atd. a z Facebooku
  • Podle čeho se část vašich zákazníků rozhoduje při nákupu / Jak dělají nákupní rozhodnutí
  • Je Facebook novým synonymem pro internet/ Nahradí Facebook internet?/ Internet je mrtvý, ať žije Facebook!
  • Co je lupa aneb vyhledávání na Facebooku
  • O čem je fenomén Tuzexu aneb co je nedostatkové zboží v 21. století
  • Rozdíl mezi placenou reklamou(PPC) na FB a aktivním působením v uzavřené skupině
  • Síla Messengeru a míra odezvy aneb proč a když zákazníci nechtějí psát emaily, objednávat přes e-shopy
  • Co jsou uzavřené skupiny a jak s nimi pracovat
  • Kdo je admin a co všechno může
  • Kdo je ambasador značky, kde je hledat a co jim nabídnout
  • Co vám může přinést vlastní skupina

Na případové studii rozebereme rychlý obchodní vzestup vybraných značek a firem a jejich fungování na Facebooku.

Jaké pojmy rozklíčujeme?

uzavřená skupina, admin,správce, archivace skupiny, komentáře k příspěvku a uzamknutí komentářů,nahlášení správci, troll, ambasador, hromadné objednávky, časově omezená slevová akce, affiliate, testování, up - sell, cross-sell, prodejní alba, recenze v albech, soubory, buzerace, šikana, pasivní agrese, objednávky na messengeru, slevové kódy, testimonial od ambasadorů,míra odezvy

Co se stane po školení?

  • Přestanete se na Facebook dívat jako prokrastinanční zábavu nebo médium pro děti a mládež.
  • Začnete komunikovat s cílovou skupinou zákazníků ve správný čas a na správném místě.
  • Získáte okamžitou odezvu od cílové skupiny, aniž byste si museli platit drahé marketingové výzkumy.
  • Možná se dozvíte o své firmě nebo produktech něco, co se vám nebude poslouchat dobře.
  • Možná si přečtete o své firmě nebo produktech něco, co se vám bude líbit.
  • Pravděpodobně zvýšíte počet objednávek, ušetříte za PPC reklamy.

Máte otázky? Čtěte odpovědi:

Jaké materiály a podklady si ze školení odnesu?

Na školení získáte kompletní prezentaci v digitální podobě. Tu jsem pro vás nachystala v podobě skrip, či e -knihy, která obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek.

Kolik mě to bude stát a jak se platí?

8 800 Kč/12 800 Kč bez DPH + náklady na dopravu. Platíte předem 50 % zálohu a 50% doplatek po skončení školení.

Jak dlouho školení trvá?

Školím přímo ve u vás ve firmě. Časově workshop vychází na cca 4 hodiny, po 45 minutových blocích jako ve škole, s 15 minutovými přestávkami. Pauzou od 11.45 do 12.45 na oběd. Od 9. h /10. h dopoledne, do cca 14. h /15.h odpoledne.

Který den školení probíhá?

Do firem jezdím školit ve čtvrtek. Pokud vám tento den v týdnu nevyhovuje, společně najdeme jiný termín.

Je školení pro mě/mou firmu?

Školení je přínosem všem, kteří podnikají, mají větší či menší firmu nebo začínají podnikat. Živnostníkovi školení ukáže, jak za poměrně krátkou dobu a nízkou finanční investici může upozornit a prodávat své služby nebo produkty.

Majitelům či majitelkám firem nebo marketingovým pracovníkům otevře dveře k cílové skupině zákazníků, aniž by se museli zvednout ze židle nebo zaplatit fakturu za PPC reklamy na Facebooku.

Pokud jste doteď byli zvyklí pouze vytvářet, spouštět a platit reklamy na Facebooku, vyhodnocovat je a školení vám otevře další možnosti práce s Facebookem. Školení vám pravděpodobně změní myšlení při práci s Facebookem. Toto školení je i pro úplné začátečníky , kteří chtějí Facebook používat pro propagaci své firmy.

Jednoduše řečeno, školení je ideální pro marketingového pracovníka, majitele firmy či živnostníka.

Potřebuji/vaši zaměstnanci nějaké znalosti o Facebooku?

Je dobré mít základní povědomí o tom, co Facebook je a mít alespoň soukromý profil na Facebooku, ale není to podmínkou. Pokud Facebook znáte, ale nepoužíváte jej, školení vám ukáže, proč ho začít používat. Individuálně mohu poskytnout školení práce s Facebookem a pomoci vytvořit profil na Facebooku.

Objednejte si školení

Vaše jméno a příjmení:

Firma:

Váš email:

Váš telefon:

Vzkaz: